Am facut-o si pe asta… am cumparat pantofi de dans

Nu o să vă vină să credeți, dar cel mai nou lucru pe care l-am achizitionat a fost o pereche de pantofi de dans (bine… erau mai mult sandale de dans 🙂 )… bineînteles că nu pentru mine! – a fost ziua unei foarte bune prietene și i le-am făcut cadou. Dar nu despre asta voiam să vorbesc, ci despre magazinul de unde i-am luat, mai exact despre partea de CUSTOMER SERVICE, care, dupa cum ați văzut, este o variabilă foarte importantă pentru mine, atunci când vine vorba de alegerea unui “furnizor”.

Hai să vă povestesc! Ca cei mai mulți dintre noi, atunci când avem nevoie de ceva și mai ales când nu știi nimic despre acest domeniu, am început întâi să întreb în stânga și în dreapta dacă poate să mă ajute cineva cu o sugestie legată de un magazin de dans, însă toată lumea îmi spunea ca astea se fac doar pe comandă… dar, știind că prietena mea își dorește foarte mult sandalele pentru dans m-am hotărât să caut pe internet. Am dat search pe Google (după “sandale de dans”) și mi s-a umplut pagina de rezultate… primele fără nicio legătură cu domeniul, apoi, un site al unui magazin online din București (care însă nu avea produsele pe stoc, iar făcând comandă, veneau abia într-o luna), un site din Timișoara, și încă un site al unui magazin online din București, și anume danceleague.ro. Am sunat, să întreb dacă produsele de pe site sunt în stoc și, în al doilea rând, dacă se pot proba (sincer, nu mă așteptam să se poată proba, deoarece la magazinele online toată lumea știe că îți faci cont, comanzi, plătești transport, dacă nu îți vin – ca și măsură – schimbi produsul, dar pentru asta mai plătești încă o dată transportul etc.); doamna de acolo, mi-a spus foarte frumos că știe ce înseamnă, pentru un dansator, să își cumpere pantofi de dans și că fiind un magazin exclusiv online nu au încă și un magazin de prezentare; însa s-a oferit să vină în întampinarea mea prin a se deplasa dumneaei fie la sala de dans la care repetăm – ea nu știa că eu nu dansez 😐 -, fie la noi acasă, pentru a proba pantofii, fie să venim noi acolo unde este depozitul (bineînteles că nu venea cu toate perechile; noi trebuia să îi spunem numărul și modelele care ne intereseaza 🙂 ). Am fost foarte plăcut surprins, că cei de la www.danceleague.ro ar fi fost dispuși să vină ei la o prezentare, fără a fi siguri că noi vom cumpăra. Sunt conștient că prin această prezentare își făceau și ei reclamă și aveau de câștigat, dar nu mulți au această mentalitate de a se zbate pentru business-ul lor mai ales dacă nu sunt siguri că că eu sunt hotărât să cumpăr (ma refer la mentalitatea din Romania).

Recunosc că persoana cu care am vorbit m-a vrăjit prin amabilitatea ei, și mai ales pentru că era din domeniu și îmi răspundea la orice întrebare aveam legată de sandalele de dans pe întelesul meu (nu a fost greu să își dea seama că nu știu “cu ce se mănâcă” acest subiect). Am decis că îi voi face o surpriză prietenei mele și voi aranja o întâlnire cu un reprezentant www.danceleague.ro fără ca ea să știe. Doamna de la www.danceleague.ro a venit la locul și data stabilite, atât cu măsura comandată de mine, cât și cu o măsură mai mică și una mai mare, detaliu de mare folos, pentru ca s-a dovedit că prietenei mele i s-a potrivit o pereche cu un număr mai mic decât credeam eu :).

Încă o dată menționez că e foarte important pentru mine cum ești tratat în momentul în care te hotărăști că ai vrea să achizitionezi un produs/serviciu, pentru reușita încheierii unui contract sau unei tranzactii, de orice fel. Cred și sper că din ce în ce mai mulți oameni vor începe să aibă printre primele criterii în luarea unei decizii “tratamentul clientului” de către vânzator.

P.S. Drept mulțumire, am adăugat și eu link-ul site-ului in blogroll 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *